Przedmiotem zamówienia dla części nr 1, 2 i 3 jest remont pomp wg zaleceń po przeglądach tj. demontaż, diagnostyka, wymiana zużytych części oraz dla części nr 4 naprawa uszkodzonego piezorepera magnetycznego wg zaleceń IMGW, na terenie działania Zarządu Zlewni w Radomiu:

  • Część 1: Remont pomp wg zaleceń po przeglądzie pompowni w m. Solec nad Wisłą.
  • Część 2: Remont pomp wg zaleceń po przeglądzie pompowni w m. Jarentowskie Pole.
  • Część 3: Remont pomp wg zaleceń po przeglądzie pompowni w m. Wola Pawłowska.
  • Część 4: Naprawa uszkodzonego piezorepera magnetycznego PRM-6.5 na skarpie odwodnej zapory Zbiornika Wodnego Wióry.

Szczegółowy opis zamówienia i zakres prac związanych z realizacją zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 do SIWZ i wzorze umowy.

Oferty należy składać za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Oferty należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: (URL): https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/pgwwp-wa, adres skrytki: /pgwwp-wa/SkrytkaESP na następujący adres: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie, ul. Zarzecze 13B Warszawa, 03-194 Polska, w terminie do dnia 22 sierpnia 2019 r. do godz. 08:30.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22 sierpnia 2019 r. o godz. 09:00 w siedzibie Zarządu Zlewni w Radomiu, ul. Wernera 4a, 26-600 Radompokój nr 5.

Wadium dla ofert częściowych ustala się w wysokości: Część 1 – 2 500,00 zł, część 2 – 1 500,00 zł, część 3 – 1 800,00 zł, część 4 – 1 300,00 zł.

Załączniki:
PlikOpisRozmiarUtworzonoOstatnia modyfikacja
Pobierz plik (Informacja o unieważnieniu cz. 1-3 na stronę podpisana.pdf)Informacja o unieważnieniu cz. 1-3 na stronę podpisana.pdfInformacja o unieważnieniu części 1, 2 i 3 postępowania405 kB2019-09-25 10:462019-09-25 10:46
Pobierz plik (Informacja o unieważnieniu cz. 4 na stronę zatwierdzona.pdf)Informacja o unieważnieniu części 4 postępowaniaInformacja o unieważnieniu części 4 postępowania226 kB2019-09-02 09:432019-09-02 09:43
Pobierz plik (informacja z otwarcia ofert.pdf)informacja z otwarcia ofert.pdf 201 kB2019-08-23 09:572019-08-23 09:57
Pobierz plik (Pytania i odpowiedzi.pdf)Pytania i odpowiedzi.pdf 346 kB2019-08-06 12:412019-08-06 12:41
Pobierz plik (Ogłoszenie o zamówieniu.pdf)Ogłoszenie o zamówieniu.pdfOgłoszenie o zamówieniu opublikowane158 kB2019-07-19 12:122019-07-19 12:13
Pobierz plik (Ogłoszenie o zamówieniu wysłane do publikacji.pdf)Ogłoszenie o zamówieniu wysłane do publikacji.pdfOgłoszenie o zamówieniu157 kB2019-07-16 10:072019-07-16 10:07
Pobierz plik (SIWZ remont pomp.pdf)SIWZ remont pomp.pdfSIWZ438 kB2019-07-16 10:072019-07-16 10:07
Pobierz plik (Załącznik nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis zamówienia.zip)Załącznik nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis zamówienia.zipZałącznik nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis zamówienia2484 kB2019-07-16 09:412019-07-16 09:41
Pobierz plik (Załącznik nr 2 do SIWZ - Wzór umowy.pdf)Załącznik nr 2 do SIWZ - Wzór umowy.pdfZałącznik nr 2 do SIWZ - Wzór umowy290 kB2019-07-16 09:392019-07-16 09:39
Pobierz plik (Załącznik nr 3 do SIWZ - Formularze remont pomp.docx)Załącznik nr 3 do SIWZ - Formularze remont pomp.docxZałącznik nr 3 do SIWZ - Formularze24 kB2019-07-16 09:382019-07-16 09:38
Pobierz plik (Załącznik nr 4 do SIWZ - JEDZ remont pomp.doc)Załącznik nr 4 do SIWZ - JEDZ remont pomp.docZałącznik nr 4 do SIWZ - JEDZ216 kB2019-07-16 09:382019-07-16 09:38
Pobierz plik (Załącznik nr 5 do SIWZ - Identyfikator postępowania i klucz publiczny.zip)Załącznik nr 5 do SIWZ - Identyfikator postępowania i klucz publiczny.zipZałącznik nr 5 do SIWZ - Klucz publiczny i identyfikator postępowania15 kB2019-07-16 09:372019-07-16 09:37